دلتنگی ٬ عاشقانه٬ حس بر انگیز
دلتنگی ٬ عاشقانه٬ حس بر انگیز

دلتنگی ٬ عاشقانه٬ حس بر انگیز

Zahedan City

هر جا که سفر کردم تو همسفرم بودی ...

هر جا که سفر کردم تو همسفرم بودی  

 

وز هر طرفی رفتم تو راهبرم بودی 

 

با هر که سخن گفتم پاسخ ز تو بشنفتم 

 

بر هر که نظر کردم تو در نظرم بودی 

 

در صبحدم عشرت همدوش تو می رفتم  

 

در شامگه غربت بالین سرم بودی 

 

در خنده ی من چون ناز در کنج لبم خفتی  

 

در گریه من چون اشک در چشم ترم بودی 

 

آواز چو می خواندم سوز تو بسازم بود 

 

پرواز چو می کردم تو بال و پرم بودی 

 

هرگز دل من جز تو یار دیگری نگزید 

 

گر خواست که بگزیند یار دیگرم بودی  

 

"صادق سرمد" 

نظرات 2 + ارسال نظر
Lidoma جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:37 http://lidomadl.com

سلام دوست من.وب زیبایی داری.اگه وقت کردی به وب منم سر بزن و نظرتو مطرح کن.

Lidoma جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:40 http://lidomadl.com

سلام دوست من.وب زیبایی داری.اگه وقت کردی به وب منم سر بزن و نظرتو مطرح کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد