دلتنگی ٬ عاشقانه٬ حس بر انگیز
دلتنگی ٬ عاشقانه٬ حس بر انگیز

دلتنگی ٬ عاشقانه٬ حس بر انگیز

Zahedan City

یار از دل من خبر ندارد ...

یار از دل من خبر ندارد  

 

یا آه دلم اثر ندارد 

 

یا موسم صبر من خزان شد 

 

یا نخل امید،بر ندارد 

 

یا تیر تو بگذرد نهانی 

 

یا سینه دل سپر ندارد 

هر جا که سفر کردم تو همسفرم بودی ...

هر جا که سفر کردم تو همسفرم بودی  

 

وز هر طرفی رفتم تو راهبرم بودی 

 

با هر که سخن گفتم پاسخ ز تو بشنفتم 

 

بر هر که نظر کردم تو در نظرم بودی 

 

در صبحدم عشرت همدوش تو می رفتم  

 

در شامگه غربت بالین سرم بودی 

 

در خنده ی من چون ناز در کنج لبم خفتی  

 

در گریه من چون اشک در چشم ترم بودی 

 

آواز چو می خواندم سوز تو بسازم بود 

 

پرواز چو می کردم تو بال و پرم بودی 

 

هرگز دل من جز تو یار دیگری نگزید 

 

گر خواست که بگزیند یار دیگرم بودی  

 

"صادق سرمد" 

ای بت بی رحم شکارت منم ...

ای بت بی رحم شکارت منم 

 

رشته بیانداز تو در گردنم 

 

تیر بیانداز که من در هوا 

 

گیرم و در سینه کنم جابجا 

 

تیر تو را بر دل و جان جای دهم 

 

تا تسلی دل شیدا دهم 

 

چشم فتانت که فسون می کند 

 

این دلکم غرقه ی خون می کند 

 

جان منی پیش رقیبان مرو  

 

یکه و تنها به گلستان مرو 

 

پیش من آی تا که فدایت شوم 

 

کشته ی یک لحظه نگاهت شوم